Hukum Perempuan Ambil Gambar Sambil Memuncungkan Bibir

 

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..Sejak kebelakangan ini, rasanya makin ramai orang perempuan yang suka mengambil gambar dengan memuncungkan bibirnya, (mulut itik).. Tak tahulah apa yang menariknya dengan gambar seperti itu.. haha

 

 

Tapi ramai juga yang tak tahu hukum mengambil gambar seperti ini.. ada soalan yang diutarakan kepada Ustaz Azhar Idrus berkaitan hal ini.. Lihat apa jawapan ustaz ni..

 

 

Ustaz jawap : harus jika hanya untuk tontonan suami atau mahramnya, selainnya dilarang..

 

 

Incoming search terms:

  • hukum ambil gambar muncung bibir
  • hukum bergambar jelir lidah
  • hukum perempuan jelir lidah
  • hukum jelir lidah
  • hukum ambil gambar jelir lidah
Artikel lain..

Comments

  1. Amelia Syahirah Mohd Badri says

    skrang ni dah ramai buat mcm tu..ntah apa yg istimewa sngat tngkap gmbar smbil muncung mulut tu…ada yg kata klau bergambar muncung tu penting bagi dia..kat facebook laaa..

  2. Iza_Cici says

    sebenrnye bukan buat mulot muncung je..buatlah wajah mcmana pun jgn sampai org lain tergoda atau terpesona selain suami mmg berdosa..bukan satakat mulot muncung je..

  3. akupit says

    ko nak ckap gne la akal sikit..sume bnda yg xpasti seeloknya ditnya kat ustaz..xkan nk tnya kat org jahil mcam kau bdoh..

  4. Tuan M.Ramlee says

    ini bukan pasal riak atau tidak tetapi pasal hukum yang sering diperlikeh dan dipandang ringan. tugas kita sebagai saudara seislam ialah untuk tegur menegur.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *