Jambatan Paling Seram Di Dunia? (18 SG)

 

 

Dikatakan jambatan ini merupakan jambatan yang paling seram dan panjang di dunia, kepada yang ada sakit jantung, ibu mengandung, lemah lutut, sakit kepala, gout tidak digalakkan tengok gambar di bawah ini, takut malam nanti boleh mengigau.. ini serius bukan main-main..

 

Ni jambatannya..

 

 

 

 

 

 

P/s: Memang seram kan? jangan marah narr, aku pun terkena.. ekeke, peace yo ^^v

 

 

Incoming search terms:

  • cerita seram dunia
  • cerita paling seram
  • jambatan paling panjang di dunia
  • jambatan paling seram
  • cerita seram di sabah
Artikel lain..

Comments

  1. alia azie says

    terjerit aku ngan adik sepupu aku…….terkejut tau……….ingatkan apasal lah panjang sangat gambar tu………..fuh…………

  2. dhia aisy says

    ahahahhaha…senget btol.
    aku mmg da syak ade antu ujung jambatan, tapi lgsung tak syak antu tu tinjau dr bwh.. hahaha..
    tanjat kitee arrr awak.. hahahah

  3. kucing coklat says

    tak jadilah….:(….scroll slow sangat,nampak rambut pastu dah tau ada amoi hantu kat hujung…..

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *