Kisah Anak Luar Nikah

Malam tu Mila baru sahaja pulang dari pasar malam. Setelah sampai Mila terus pergi kepada ibu dan abangnya yang sedang berehat. Lalu terjadi la perbualan antara tiga beranak itu.

 

Mila : Mak, Mila nak tanya sikit boleh tak..? (Sambil memandang tepat ke arah mata ibunya itu)

Mak : Hmm boleh…

Mila : Mak.. Boleh tak cerita pasal ayah kami? Mila nak tahu jugak siapa ayah kami.?

Abang : Ha ah, abang pun nak tahu jugak. Mak cerita la siapa ayah kami…

Mak : Eh.. apa yang korang cakap ni? Mak tak faham la.. Kamu berdua pergi tidur.. dah lewat ni..

Mila : Mak boleh tak jangan ubah topik? Kami serius ni…

Abang : Ya mak tolong la cerita betul-betul kat kami ni…

Mak : Ok baik lah..Sebenarnya kamu berdua bukan adik beradik sebapa.. Mila ayah lain, abang pulak ayah yang lain..

Abang : Ok kami tak kisah pasal tu… tapi mana diorang pergi mak?

Mak : Mak sebenarnya telah berzina dengan bapa-bapa kamu tu.. dan keluar lah kamu berdua. Hahaha (sambil ketawa)

Mila & Abang : Apa!? Jadi kami ni anak luar nikah la ya? Sampai hati mak buat kami macam ni. Mak ni ahli neraka!… Kami benci mak!Benci, benci!…

Mak : Kamu berdua jangan cakap banyak pulak! Kang mak hempuk kepala kamu berdua baru tau.! Kita ni kan KUCING!… Esok kamu berdua dah besar, kamu buat jugak benda ni….B0doh!

Mila & Abang : Owhh yeke?Miawwwwww….. :D

Incoming search terms:

  • cerita anak luar nikah
  • cerita luar nikah
  • kisah anak luar nikah
  • kisah anak haram
  • cerita anak haram
Artikel lain..

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *