Kisah Benar! Lelaki Kahwin Dengan Anjing

 

 

Lelaki kahwin dengan anjing? dengar macam pelik je kan? tapi itulah kenyataanya, kisah ini terjadi di India.

 

Lelaki ini yang bernama Selvakumar dipercayai berkahwin dengan anjing kerana untuk melepaskan diri dari sumpahan akibat kekejamannya membaling dua ekor anjing sehingga mati dan menggantungnya pada pokok 15 tahun yang lalu. Memang kejam jugak lelaki ni rupanya..aishh~

 

Katanya, sejak kejadian itu kaki dan tangannya menjadi lumpuh, kehilangan pendengaran sebelah telinga dan percakapannya menjadi tidak jelas. Oleh itu, dia mendapatkan rawatan secara tradisional dan ahli astrologi memberitahunya bahawa dia telah dikutuk oleh roh-roh anjing-anjing yang telah dibunuh. Tukang ramal itu memberitahu sumpahan itu akan berakhir sekiranya dia berkahwin dengan seekor anjing dan hidup bersama.

 

 

Incoming search terms:

  • kisah benar
  • anjing kawin
  • cara anjing kawin
  • anjing kahwin
  • kisah benar dan pelik
Artikel lain..

Comments

  1. Sharifah cantek sangat~~ says

    Tu la balasan org yg pukul haiwan sampai mati, tak kira la najis besar ke kecik ke, ia tetap haiwan..

  2. aqeim says

    aku macam terpikir pasal malam pertama dia.. nak kesian kat anjing tuh ataupun lelaki tuh? apa2 pon aku muntah dulu..

    • B-TEN says

      Kaki dgn tangan dia x pasti macam mana.tapi apa yg pasti dia xkan kena marah dgn isterinya klu dia bwk pempuan lain balik rumah..keh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *