Soalan Paling Susah? Serius Fail

 

Dalam dunia ni, sebenarnya ada benda yang kita tahu kadang kala tak di ketahui oleh orang lain dan ada benda yang kita tak tahu tapi diketahui orang lain.. normal la tu, jadi kita saling memerlukan antara satu sama lain.. tapi kalau soalan macam ni?? tengok gambar bawah ni

 

 

 

Ada yang tak tahu ke? Mungkin fikiran dia terganggu kot nak jawab soalan ni.. kesian, tengok muka pun dah tahu memang tengah blur.. hahaha

 

Incoming search terms:

  • soalan paling susah di dunia
  • soalan paling susah
  • soalan aptitud
  • soalan yang paling susah
  • 40 soalan yang paling susah
Artikel Berkaitan..

Comments

  1. Sharifah cantek sangat~~ says

    Bulan la.. sbb, bulan lebih besar dari gajah..Soalan senang pun adik saudara aku boleh jwb la

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *